neděle 15. dubna 2012

Recenze a popis EOS BALZÁM NA RTY - Sweet mint / Summer fruit

Ahoj všem! Tak dneska jsem si pro vás připravila menší recenzi na tyto balzámky. Asi začnu kde jsem k nim přišla..
Koukám různě na videa z youtube a tím jsem se nechala inspirovat. Přišly mi strašně roztomilý a když jsem slyšela na ně tu chválu, musela jsem je mít. Tady v ČR se bohužel nedají sehnat, a tak jsem si je objednala přes aukro, kde je náhodou měli. Koupila jsem každý za 150,- Kč + poštovné, v Americe je každý tak o tu 100,- levnější..
Na první pohled vypadají jako dvě malá vajíčka, jsou pokrytá hladkým plastovým obalem,dobře se drží a otvírají.. (i když někdy když to chcete zavřít, nestrefíte se a tak máte v balzámku rýhu..)

1. Sweet mint
- Tento balzámek je pro milovníky mentolu, když se s balzámkem natřete, za chvíli ucítíte jak vás lehce pálí rty, což je určitě skvělý při letních dnech. :-) Balzámek je sladký, dobře chutná..Většina balzámů mi dost hydratovala rty, ale u tohohle si myslím, že hydratuje tak akorát :-) Je skvělý třeba pod retěnku, nebo jen tak, nijak zvláštně nebarví.. Nosím ho v kabelce skoro pořád. Za mě tenhle balzámek určitě ano!

2. Summer fruit
- A tento balzámek je trošku těžší popsat.. má vlastnosti stejné jako Sweet mint, kromě toho, že nepálí, ale vůně je těžce popsatelná.. Nejvíc v něm ale přece jenom cítím broskev :-) a možná trošku tropického ovoce.. Nejlepší je podle mě kdykoli, hlavně v zimě spíš tento, jelikož SM pálí po mentolu, a to zase v zimě venku moc nemusím. :-)

Snad jsem vám trošku pomohla, jestli jste se mezi těmito balzámky třeba rozhodovali,nebo jen pro inspiraci..  až doberu tyto, rozhodně bych chtěla vyzkoušet ještě Strawberry sorbet a Passion fruit :-) Pište do komentářů jestli máte ještě nějaké otázky, nebo jiné zkušenosti.. či jen vlastníte také jeden z těchto EOS balzámků :-))  V.


8 komentářů:

  1. chci se jen zeptat.. kdes je sehnala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, hned na začátku jsem psala, že přes aukro :-)

      Vymazat
  2. ahoj chcela som sa opytat ci by si mi take nezohnala a neposlala na moju adresu mne to cez slovensko nejde.cez moju banku.postovne ti preplatim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. www.stylishdeer.cz jsem sehnala všechny:))) miluji zelený meloun je jak melounová orbitka

      Vymazat
    2. http://ostatne.bazos.sk/inzerat/28391177/eos-balzam-na-pery.php

      Vymazat
    3. aj mne by si mohla objednat? potom zaplatim presne taketo iste chcem

      Vymazat
  3. Jsou skvele, mam lemon a chystam se na mint, diky za recenzi:)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mi moc potěší, Děkuju! :)